Περιποίηση των μαλλιών στην εγκυμοσύνη

Τι εννοούμε όταν λέμε περιποίηση μαλλιών;

Βαφές μαλλιών, περμανάντ, ντεκαπάζ και ίσιωμα (με χημικές ουσίες) είναι κάποιες από τις περιποιήσεις που χρησιμοποιούν οι γυναίκες για τις οποίες μπορεί να ανησυχήσουν. Οι πιο συχνές χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται στις βαφές μαλλιών είναι το υπεροξείδιο του υδρογόνου, η αμμωνία και διάφορες αλκοόλες. Κάποιες από αυτές τις ουσίες μπορεί να ερεθίζουν λίγο ή περισσότερο το δέρμα, την μύτη ή το λαιμό. Ωστόσο, μια πολύ έντονη μυρωδιά δεν σημαίνει απαραίτητα μεγάλη έκθεση στη χημική ουσία. 

Περισσότερα
Κατανάλωση πιπερόριζας (τζίντζερ) στην εγκυμοσύνη

Τι είναι η πιπερόριζα ή τζίντζερ;

Η πιπερόριζα (Zingibar officinale) είναι ένα βότανο που χρησιμοποιείται ευρέως σε κάποιες κουζίνες ως μπαχαρικό, αλλά και ως φάρμακο στην φυτοθεραπεία. Το τμήμα του φυτού που χρησιμοποιείται συνήθως στην κουζίνα, σε αφέψημα, σε άλλα ποτά και αναψυκτικά, σε σιρόπι ή σε κάψουλες είναι η ρίζα. Έχει σημασία να αναφερθεί πως η μορφή της κάψουλας δεν έχει εγκριθεί για χρήση ως φαρμακευτική μορφή από τον FDA. Όσον αφορά τη χρήση της πιπερόριζας στην μαγειρική αυτή είναι ασφαλής στην περίοδο της εγκυμοσύνης. Ωστόσο οι κάψουλες ποικίλλουν σε περιεκτικότητα και σε συγκεντρώσεις και έτσι καλό θα ήταν να αποφεύγονται.

Περισσότερα
Κατανάλωση καφέ στην εγκυμοσύνη

Τι είναι η καφεΐνη;

Η καφεΐνη είναι μία διεγερτική ουσία που βρίσκεται σε πολλά φαγητά και ποτά. Βρίσκεται, επίσης, σε πολλά συνταγογραφούμενα ή μη φάρμακα. Τέλος, βρίσκουμε τη φυσική μορφή της στα φύλλα ή τους καρπούς σε πάνω από 70 φυτά. 

Περισσότερα
Ασκήσεις πυελικού εδάφους

Γιατί το πυελικό έδαφος είναι τόσο σημαντικό;

Νιώθετε χαλάρωση του πυελικού εδάφους μετά την εγκυμοσύνη;

Μπορεί να διορθωθεί με τις κατάλληλες ασκήσεις. Ξεκινήστε τις ασκήσεις στην περίοδο της εγκυμοσύνης, αμέσως μετά τον τοκετό ή οποιαδήποτε άλλη χρονική στιγμή.

Περισσότερα
Διαστολή του τραχήλου - τι χρειάζεται να γνωρίζει μια γυναίκα

Τι συμβαίνει στον τράχηλο της μήτρας κατά τον τοκετό; Τι σημαίνει διαστολή; Τι σημαίνει εξάλειψη; Πότε γεννιέται το μωρό; Έννοιες που οι περισσότερες μαμάδες θα έχουν ακούσει προς το τέλος της εγκυμοσύνης τους και ερωτήσεις που μπορεί να τις απασχολούν.

Περισσότερα
Εγκυμοσύνη και άσκηση

Άσκηση στην εγκυμοσύνη

Η έγκυος πρέπει να κινείται. Η άσκηση, όπως πάντοτε, έτσι και στην περίοδο της εγκυμοσύνης, συμβάλλει στη σωματική και στην ψυχική υγεία μας. Συγκεκριμένα η άσκηση στην εγκυμοσύνη μειώνει τον πόνο στη μέση, αυξάνει την καθημερινή ενέργεια του οργανισμού, βελτιώνει τη στάση του σώματος και προετοιμάζει το σώμα για τον τοκετό, ανεξάρτητα από το επίπεδο της άσκησης πριν από την εγκυμοσύνη.

Περισσότερα
Ο ύπνος κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Χάρη στις ορμόνες της εγκυμοσύνης ο καλός ύπνος αποτελεί μια πολυτέλεια για τις περισσότερες μέλλουσες μητέρες. Ο λόγος της δυσκολίας στον ύπνο ποικίλλει. Μπορεί να είναι κάποιος ενοχλητικός πόνος στη μέση, μπορεί να είναι η συχνή και έντονη ανάγκη για ούρηση, ακόμα και οι εφιάλτες λόγω του υπερβολικού άγχους που δεν σας αφήνουν να απολαύσετε έναν ξεκούραστο και βαθύ ύπνο. Η δυσκολία αυτή συμβάλλει στην συναισθηματική και σωματική εξάντληση και στη μείωση της ικανότητας στην συγκέντρωση.

Περισσότερα
Συμβουλές για τον μελλοντικό μπαμπά

Όταν ένα ζευγάρι περιμένει ένα παιδί, δίνετε πολύ προσοχή στη μέλλουσα μητέρα και όχι τόσο στον μέλλοντα πατέρα. Ωστόσο, ο ρόλος του πατέρα είναι εξίσου σημαντικός στην οικογένεια. Οι μέλλοντες μπαμπάδες θα πρέπει να είναι εξίσου προετοιμασμένοι και υγιείς ώστε να αναλάβουν τις καινούργιες υποχρεώσεις τους. Μερικές συμβουλές που θα βοηθήσουν τους μπαμπάδες να προετοιμαστούν για τον ερχομό του παιδιού τους.

Περισσότερα